Windows 8 voor 14,99 i.p.v. 29,99 en ook nog legaal! (werkt niet meer zonder geldige produktcode)

Geplaatst op Geupdate op


Het kan echt, windows 8 kopen voor 14,99 zonder geldige produktcode, terwijl Microsoft adverteert met de aanschaf van 29,99 met opgave van geldige produktcode. Gewoon door een promocode aan te vragen bij Microsoft zelf. Hoe lang dit werkt weet ik niet, maar ik heb het zojuist succesvol uitgevoerd en men zegt dat je wel al moet beschikken over een legale xp, vista of windows 7, maar dat heb ik niet uit kunnen testen.

Bron: http://www.techpowerup.com/forums/showthread.php?t=174430

Verder kan je voorlopig ook nog gratis het media center pack aanschaffen en dat doe je weer op de volgende site http://windows.microsoft.com/nl-nl/windows-8/feature-packs

7 gedachten over “Windows 8 voor 14,99 i.p.v. 29,99 en ook nog legaal! (werkt niet meer zonder geldige produktcode)

    Anoniem zei:
    27 januari 2013 om 14:12

    Ik heb niets hoeven invullen. Werkt dus gewoon weer.

    Anoniem zei:
    28 december 2012 om 12:52

    Geweldig! Dank je wel 🙂

    Evert zei:
    2 november 2012 om 14:09

    Bedankt voor de tip, ik heb de upgrade voor 14,99 en hoefde bij aanvraag geen produktcode in te voeren.
    Waarschijnlijk zijn ze bij M$ wakker geworden van de grote stroom upgrade aanvragen, want nu kun je alleen nog maar een 14,99 upgrade aanschaffen na een geldige Win7 produktcode ingetoetst te hebben.Dat hebben de meeste onder ons natuurlijk niet.

    Anoniem zei:
    31 oktober 2012 om 16:49

    heb het geprobeert maar bij het invullen van mijn productcode ging het fout heb mijn eigen productcode gebruikvan mijn laptop.
    wat doe ikfout??

      René Kooijmans Gereageerd:
      31 oktober 2012 om 17:04

      Als je eerst naar de windowsupgradeoffer site gaat geef je alles op en ook een geldig e-mailadres Je krijgt dan via de mail een promocode Die promocode geef je in bij de bestelling, dus niet de win7 code of de winxp code

    Ruud zei:
    29 oktober 2012 om 23:39

    Bedankt voor de tip, meteen gedaan..

Plaats een reactie